Beste leden en aspirant- leden,
Hierbij een "Wist je dat" vanuit de ledenadministratie.
Wist je dat?
• We sinds begin van het seizoen met e-captain werken;
• Je zelf je gegevens, zoals telefoonnummer, e-mailadres en adres, kunt aanpassen in “mijn Captain”;
• De wijzigingen eerst door de ledenadministratie moeten worden goedgekeurd voordat ze zichtbaar zijn?
• Partners van ligplaatshouders ook een eigen inlog aan kunnen vragen via ledenadministratie@blocq.nl ;
• Je dan naam, email, telefoonnummer en eventueel geboortedatum door moet geven
• Als je het lidmaatschap wil opzeggen dat voor 1 november moet gebeuren;
• Je pas na 2 kalenderjaren ligplaatshouder te zijn geweest, op de interne wachtlijst kan worden geplaatst ;
• Bij een nieuwe aangeschafte boot de gegevens doorgegeven moeten worden aan de ledenadministratie (type boot, lengte LOA/ breedte, bootnaam);
• Iedere nieuwe boot die voor een vaste ligplaats in de haven in aanmerking wil komen , zelfs die van bestaande leden, gemeten zal worden;
• Ook de boten waar aanpassingen aan gedaan worden, zoals bijv het aanbrengen van een boegspriet, davits, windvaanstuurinrichting, enz
• Deze aanpassingen dus ook gemeld moeten worden aan de ledenadministratie zodat de meetcommissie kan meten;
• We steeds vaker hinder hebben van veel wind en soms ook stormen;
• We ook allemaal veilig binnen de palen en steigers willen liggen;
• We daarom streng zijn en een “paar centimeter meer” helaas niet (meer) kunnen accepteren;
• Alle reglementen daarover op de website staan;
• Als de boot niet past in de aangevraagde box, je opnieuw op de wachtlijst wordt geplaatst en een tijdelijke plek elders moet zoeken totdat er een ligplaats beschikbaar is?,
• En dat, indien dit een bestaand lid betreft, deze op de interne wachtlijst geplaatst wordt, maar
• Als er voor 31 december van het lopende jaar geen plek beschikbaar is, dit het einde van je lidmaatschap kan betekenen?
• Het dus belangrijk is dat er bij intentie van aankoop van een andere boot tijdig een plek op de interne wachtlijst wordt aangevraagd;
• Het dan nog niet vanzelfsprekend is dat er een (zwerf) plek beschikbaar is;
• Je vragen hebt je altijd mag mailen naar de ledenadministratie@blocq.nl
Met vriendelijke groet,
Beatrijs van der Land,
ledenadministratie en wachtlijstbeheer