"Wist je dat" vanuit de ledenadministratie

Geplaatst op 05-11-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Beatrijs van der Land

Wist je dat

 

Beste leden en aspirant- leden,

Hierbij een "Wist je dat" vanuit de ledenadministratie.

Wist je dat?

• We sinds begin van het seizoen met e-captain werken;

• Je zelf je gegevens, zoals telefoonnummer, e-mailadres en adres, kunt aanpassen in “mijn Captain”;

• De wijzigingen eerst door de ledenadministratie moeten worden goedgekeurd voordat ze zichtbaar zijn?

• Partners van ligplaatshouders ook een eigen inlog aan kunnen vragen via ledenadministratie@blocq.nl ;

• Je dan naam, email, telefoonnummer en eventueel geboortedatum door moet geven

• Als je het lidmaatschap wil opzeggen dat voor 1 november moet gebeuren;

• Je pas na 2 kalenderjaren ligplaatshouder te zijn geweest, op de interne wachtlijst kan worden geplaatst ;

• Bij  een nieuwe aangeschafte boot de gegevens doorgegeven moeten worden aan de ledenadministratie (type boot, lengte LOA/ breedte, bootnaam);

• Iedere nieuwe boot die voor een vaste ligplaats in de haven in aanmerking wil komen , zelfs die van bestaande leden,  gemeten zal worden;

• Ook de boten waar aanpassingen aan gedaan worden, zoals bijv het aanbrengen van een boegspriet, davits, windvaanstuurinrichting, enz

• Deze aanpassingen dus ook gemeld moeten worden aan de ledenadministratie zodat de  meetcommissie kan meten;

• We steeds vaker hinder hebben van veel wind en soms ook stormen;

• We ook allemaal veilig binnen de palen en steigers willen liggen;

• We daarom streng zijn en een “paar centimeter meer” helaas niet (meer) kunnen accepteren;

• Alle reglementen daarover op de website staan;

• Als de boot niet past in de aangevraagde box, je opnieuw op de wachtlijst wordt geplaatst  en een tijdelijke plek elders moet zoeken totdat er een ligplaats beschikbaar is?, 

• En dat, indien dit een bestaand lid betreft, deze op de interne wachtlijst geplaatst wordt, maar

• Als er voor 31 december van het lopende jaar geen plek beschikbaar is, dit het einde van je lidmaatschap kan betekenen?

• Het dus belangrijk is dat er bij intentie van aankoop van een andere boot tijdig een plek op de interne wachtlijst wordt aangevraagd;

• Het dan nog niet vanzelfsprekend is dat er een (zwerf) plek beschikbaar is;

• Je vragen hebt je altijd mag mailen naar de ledenadministratie@blocq.nl

 

Met vriendelijke groet,

Beatrijs van der Land,

ledenadministratie en wachtlijstbeheer


new-logo-90-64

Adresgegevens
Oostvaardersdiep 20
1332 CR  Almere
ofni.[antispam].@blocq.nl

Havenmeester
Tel. 06-27512497
retseemnevah.[antispam].@blocq.nl
Privacy